2016. augusztus 20., szombat

Prológus

Prológus

Szex és ez az egy éjszaka


Úgy gondoltam ma semmi nem fog érdekelni. Egy ilyen idióta pasit! Mégis mit képzel? Én vagyok a főnyeremény. 25 éves korom ellenére egy menő kozmetikai cég munkatársa vagyok, erre megcsal? Ráadásul három éves kapcsolat után? Mikor megtudtam ezt az egészet, úgy gondoltam irány a Velencei tó. Bepattantam a kocsimba és mivel a legjobb barátnőm éppen külföldön tartózkodott, a családjával, elhatároztam, hogy egyedül vágok neki ennek a nyaralásnak.
Kicsit féltem, mert olyan rég voltam így magamban. Előtte mindenhova ezzel a szeméttel mentem, aki csak úgy összefeküdt mással. Nevetséges! Mit képzelt magáról?
Szerencsére még mindig megvan a régebbi nyaralónk, amibe kislány koromba jártam. Ahogy kinyitottam a lakás ajtaját, mellbe vágtak az emlékek és újra eltört a mécses. Hiába próbáltam keménynek és magabiztosnak mutatkozni, így egyedül, ahol utoljára vele voltam, fájt. Belenéztem az egész alakos tükörbe és megvizsgáltam magam. Szerintem nem nézek ki annyira rosszul. Szőke hosszú hajam és kék szemem van, a mellem nagy. A bőröm kicsit fehér, ezért is kellett extra naptejet is betennem a táskámba.
Úgy gondoltam elmegyek nézelődni, egy kicsit, utána irány az éjszaka. A buliba egy szakadt farmert és egy kivágott mélykék pántos felsőt vettem fel. A helyi bárokat már ismerem és csapossal is jóban vagyok. Beléptem a terembe és a zene magával ragadott. Imádok táncolni, de egyedül nem az igazi, így csak lehuppantam a pulthoz és kértem egy koktélt…. Majd még egyet… és így tovább. Közben szemmel a felhozatalt pásztáztam és megakart a szemem egy férfin. Kb olyan jó harmincasnak tettem be. Magas, izmos testén csak úgy feszült a fekete póló. Hosszú haját összekötve hordta és barna szemei nagyon igézően néztek rám. Egyből éreztem, hogy ez a pasi kell nekem. Rámosolyogtam, és meglengettem az üres poharam. Szerencsére vette a lapot, mert felém közeledett.
- Helló, csak nem üres a poharad? – Hallottam erős férfias hangját. Milyen megnyugtató hangja van.
- Hali, még eléggé szomjas vagyok – mosolyogtam rá barátságosan. Kellett nekem a társasága. Szeretném egy kicsit igazi nőnek érezni magam, aki kell egy férfinak.
- Akkor ezen ne múljon. – Nézett rám majd rendelt magának egy sört nekem pedig a megszokott koktélomat. – Amúgy Dávid vagyok.
- Mia. – Nyújtottam felé a kezem. Ajkait mosolyra görbítette, majd biccentve az asztala felé, adta tudtomra, hogy ott kényelmesebb lenne a társalgásunk folytatása.
- Egy ilyen szép lány miért van egyedül? – érdeklődött mikor már egy kis asztalnál ültünk, távolabb a buli zajától.
- Ez egy hosszú történet… Legyen annyi elég, hogy… - sóhajtottam. - A pasikkal mostanában nincs szerencsém.
- Szóval akkor ne kérdezzek bele? – húzta fel kérdőn a szemöldökét. - Rendben – vont vállat. - Volna kedved táncolni? – Érdeklődött és én igent mondtam. Jó volt a közelében lenni és annyira jó illata volt. Próbáltam a legszexibb mozgásomat bevetni és szerencsére ő is érezte az ütemet.
Az egyik számnál azonban magához húzott és a keze a csípőmről a fenekemre tévedt. Felnéztem rá és kajánul rá mosolyogtam jelezve, hogy egyáltalán nem zavar, amit tesz.
Már órák óta csak egymással foglalkoztunk és egyre több dolgot tudtam meg róla. Dávid harmincnégy éves és az egyik MB1-es foci csapatba rúgja a bőrt.
- Szóval akkor te olyan vagy, mint David Beckham? – kérdeztem és próbáltam nem felbukni a saját lábamban, ahogy a stégen kézen fogva sétáltunk.
- Sajnos nem, de még bennem van egy két jó év… és ha sikerül mehetnék valami menő külföldi klubba is.
- Értem... Én ehhez nem annyira értek. Tudod, a kozmetikai cégeknél van egy pár hírességnek parfümje, vagy krémje, de… nem ismerek egy focistát sem.
- Már ismersz. Hiszen itt vagyok. – Húzta ki magát, mire elnevettem magam.
- Nagyon magabiztosnak tűnsz.
- Az is vagyok… egy ilyen nő mellett csak az lehetek – szólt és közelebb jött. Tudtam, hogy meg fog csókolni, láttam a tekintetében és alig vártam. Lehet, hogy nem ismerem őt, de nem életre szóló szerelmet akarok, csak egy kis kikapcsolódást a csúnya szakításom után…
Amikor elérte a számat felsóhajtottam. Ajkai édesek és puhák voltak. Nyelve vad táncot járt az enyémmel és a testem teljesen elfogta a vágy. Három éve nem voltam másik pasival csak azzal a rohadt szeméttel és most új volt, hogy egy másik férfi ölel és csókol, ráadásul ilyen vad szenvedéllyel mint Dávid.
- Nem messze van a nyaralóm. – Kapkodtam a levegőt mikor ajkunk egy pillanatra elvált egymástól. – Oda mehetnénk, ha gondolod.
- Rendben – egyezett bele majd kézen fogva gyorsan elindultunk a kis ház felé. Az ajtóban alig bírtunk már magunkkal és idegességemben még a kulcsot is kiejtettem a kezemből. Mikor beléptünk Dávid felkapott és karjába vitt be a szobába, majd az ágyra döntött. Amíg ő levette a pólóját és a nadrágját. én gyorsan kihámoztam magam a ruhámból. Tökéletes, izmos teste láttán újra felkorbácsolódott bennem a vágy iránta.
- Nagyon jól nézel ki – mondtam neki egy mosoly kíséretében.
- Te sem panaszkodhatsz.
Mellém bújt és újra megcsókolt, innen pedig már mindent a vágyaink irányítottak. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Hope Land of Grafic